Шукати в цьому блозі

вівторок, 17 липня 2012 р.

Поїздка в Турійськ



Сьогодні довелось побувати у Турійську.



Вікіпедія каже:
Турійськ — селище міського типу, розташоване на Волинському Поліссі над р. Турією, центр Турійського району Волинської області. Населення 5 866 меш. (2001). Містечко вважається найдавнішою заселеною територією на Волині. Перша писемна згадка про нього в "Повісті минулих літ" належить до 1097 року.




У Турійську найстаріші дорожні знаки, думаю, що їх як поставили пару десятків років тому так вони і далі стоять.



На деяких знаках - символи дітей вигоріли так - що залишився пустий білий трикутник.









Деякі знаки залишаються погнутими




Багато знаків вже нічого не можуть сказати.





Рідко можна побачити зрозумілі знаки, але ще пару років і на них вже теж нічого не буде зрозуміло.




Найстрашніше перехрестя у Турійську. Знак "Поступись дорогою" просто не видно через листочки дерев. Це вже не перший рік він тут так висить серед дерев.




Ось цей прихований знак. Але всім якось похуй. Думаю якщо я повертав би на право а з ліва у мене в'їхала машина - то моєї вини тут би не було.




Знак просто не видно!




РВУМВС ДАІ - написано напевно від руки.




Транспорт тут різний, їздять на конях.




На велосипеді.




На мопеді.




Вивіски у Турійську.




Гарний шрифт





КООператив продукти




Стоматологічне відділення




Кафе підкова - найжахливіша з вивісок у всьому світі. Побоявся заходити в середину.




Ветеринарний кіоск.




Пошта




 Запобігти, врятувати, допомогти




Відділ ведення виборців




Турійська районна рада. Пластикові вікна поставили тільки на другий поверх.








Для вас.




Крутий готель Турійська - АнДеМакс.




Турійськ спокійне містечко.




З хорошими працьовитими людьми




З американською модою.




З гарним маленьким фонтанчиком




З пам'яттю про героїв.




З різними ідіотськими клумбами




З сучасним телебаченням



Дійсно, маленьке спокійне містечко. Де є затишні дворики.




 Поштові скриньки.




 Колодязь в центрі.




 Лавочки на центральній площі




З видом на сарайчик.




 Актуальна афіша, що буде сьогодні і незабаром




Башенька.
 



Турійська рада з іншого боку.

 



У Турійську собор - захищає ангел зі щитом.




На подвір'ї має бути три робітника.




 Розпис. Як на мене то не дуже.




 З виду - собор гарний, ну як для Турійська. В середину мене не пустили, батюшка поїхав у Володимир а матушки не було.




Найбільше людей побачив на ринку.




Тільки українці не люблять фотографуватись.






Якщо ти продавець, то без посмішки - тобі взагалі на базарі нема чого робити. Тому хто це розуміє - постійно усміхнений для покупців.




Не можна продавати з похмурим виразом обличчя і в темних окулярах.




Покупці мають радіти покупці.






І їхати назад в своє село з усмішкою.



40 коментарів:

  1. ну так.. звісно... знайшов самі "гарні" місця і виклав це!!! та пройдись по Нововолинську і вся картина та ж сама!!! (якщо не гірша)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На фото звичайні місця в Турійську. Можливо хреновий з мене фотограф, але я не хотів образити Турійськ.

      Видалити
    2. але в тебе це вийшло...фотограф так собі просто фотоапарат професійний..от і все.....такий сарказм у всіх вищенаписаних коментарях під фотографіями...можливо все так і погано але просто люди які постійно мають якусь роботу не сильно задивляються на ту чи іншу будівлю,я не кажу що нам так добре,бо чесно кажучи сама не звертала просто уваги на стан споруд,але думаю це поправимо,не так все і жахливо,впевнена що в кожному селищі є свої недоліки і переваги.Але всеодно дякую за антирекламу,це стимулює щось робити)

      Видалити
  2. Нововолинськ місто наркоманів!
    як не стидно обсирати церкву"як по мені розпис не гарний"вибачте ну це ні вякі ворота не лізе!!!а за те Нововолинськ місто чудове,там такого ніде немає!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ви читаєте те що хочете прочитати. Я написав що розпис не дуже, тобто мені він не дуже сподобався. Нічого я не обсираю. Про Нововолинськ це інша тема.

      Видалити
    2. як не стидно писати що Нововолинськ - місто наркоманів?

      Видалити
  3. ну вибачте за наркоманів,але обсирати Турійськ не знаючи маєже його,це неправильно! я розумію це ваше враження але ж не потрібно так писати.В турійську є багато гарних місць де проводить Турійська молодь!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я в Турійську не перший раз. Рік тому коли я заїжджав сюди мені дуже не сподобався знак "поступись дорогою" який реально захований у гілках дерев, але не мав змоги його сфотографувати.

      Де я обсираю ваше селище? Як не потрібно писати? Я веду журнал, а не пишу статтю в газету. Це моя думка, і якщо у вас проблеми зі знаками то я не винен, хай це почитають деякі чиновники, можливо приймуть якесь позитивне рішення.
      Да, клумби у вас ідіотські, а напис над кафе - "Підкова" - ваще піздець!

      На фото ті місця де буває найбільше людей які приїздять до вас в податкову, селищну раду, друкарню, ринок...

      У Нововолинську теж не все гаразд, дебільні одуванчики перед міськвиконкомом і тд. Але це вже інша тема.

      Видалити
    2. Ще треба було засняти - автостанцію, там взагалі жах що робиться.

      Видалити
  4. Давненько тут не була. Чудові фотки!

    ВідповістиВидалити
  5. Гарний фоторепортаж

    ВідповістиВидалити
  6. Я гадаю що зробити мінімальну реконструкцію селище вже мабуть прийшов час. Це на сам перед не тема для того щоб говорити хто поганий, а хто гірший, а а момент в який ми насправді мусимо задуматись над всім цим і щось почати робити. Турійськ я люблю, сам родом звідти, тому мені і не байдуже.
    Навіть та сама пошта в якій відвалилось декітька плиток при вході, які можна купити і зробити за годину. Наавіть якщо весь персонал зкладеться по декілька гривень (навіть без фанатизму) і придбають все потрідне, то і самим на роботу буде приємніше приходити (приклад про пошту, не єдиний можна так зробити скрізь) , також і відвібувачам.
    Нікого не цікавить зовнішній вигляд селища, коли пожна щось зробити , бо всі вже привикли так жити і вважають це як норму.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Перше - це треба змінити тих хто так хазяйнував. Чому за селищем так не дивляться як за готелем - АнДеМакс?
      Порядку ніякого немає! Ганьба!

      Видалити
    2. не знаю як там з часом на реконструкцію, але те що косметичний ремонт та заміна всіх дорожніх знаків зробити треба вже вчора - це 100%

      Видалити
  7. Кафе підкова - жесть )))) ха-ха

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. вже починаю жаліти що не побував там всередині.

      Видалити
    2. Заступлюсь за "Підкову". Ну що ж ви хочете. Люди тільки пару днів як відкрились, та ще й орендованому приміщенні (причому орендна плата аяяй......) Проте кормлять гарно та й господарі привітні. Хіба краще під гарною вивіскою втруїтись, як в однму з супер-пуперів ресторанів Луцька минулого року?

      Видалити
    3. кормлять гарно? наступного літа, завітаю на обід.
      може хто знає що там було до напису "Підкова" це щось з чотирьох - шести і знову чотирьох букв.

      Видалити
    4. Я живу в Турійську і скажу шо підкова це бичарня!!

      Видалити
  8. автор молодець, все правильно!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Ваші коментарі є безграмотні-ви або школяр, або погано навчаєтесь...Наприклад-"Транспорт тут різний, їздять на конях", а потрібно написати-Транспорт тут різний, гужовий,або якщо ви коментуєте фото, то люди їдуть не на конях, а на возі...не сарайчики,а хлівчики,кафе "Підкова" не працює-вивіска тимчасова, не розпис, а барельєф(потрібно уточнювати,бо є петраківський розпис,самчиківський розпис,розпис нігтів, розпис стін і т.д.)розпис на стіні тільки на східній частині храму, доречі у Волинський єпархії таке оформлення зовнішніх стін храму є тільки у Турійську! Не Ковель, не Луцьк, тим більше Нововолинськ на таке не спроможні...На фото більшість турійських продавців чомусь усміхнені молдавани і цигани...Де гарні краєвиди? Невже не має, чи просто маленького хлопчика батьки заставили приїхати на кілька днів до бабусі у селище яке йому набридло?!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую і за такий коментар.
      Моя ціль не показати що Турійськ гірший за Нововолинськ, а просто звернути увагу на деякі речі які мали б хвилювати мешканців та гостей селища.

      Те що коментарі неграмотні - так, десь я поспішив з описом і так вийшло, що люди їздять на конях. Виправляти вже пізно, буде нечесно. Про сарайчики - думаю всі зрозуміли про що хотів написати, але слово "хлівчики" - ще тупіше :)
      Вивіска "кафе підкова" вже висіть не один рік, ви розумієте значення слова "тимчасово"?

      Про розпис. Не зрозумів, що це барельєф, я не мистецтвознавець.

      п.с. А що таке "петраківський"?

      Видалити
    2. а де фотографії вокзалу,дитячого майданчика,Стадіон,дитячого садка???

      Видалити
  10. 1.Я думаю, не слід порівнювати селище Турійськ з досить не маленькім містом Нововолинськ.
    2.В Турійську є багато гарних, чистих, милих для очей мість.
    3.Бачу ви досить велику увагу приділяєте не найкращим краєвидам, містям. Ось наприклад, давайте поговоримо про транспорт! чім він вам не подобається? Скажете в вас у Нововолинську не їздять на велосипедах, чі навіть на конях, ми вас тут не багачії які мають їздити тільки на "джипах" і т.д.
    4.Вибачте за грубість, але з якій же ж з вас фотограф, чому ж ви не сфотографували магазини "Корона", "Люкс" і інші, а фотографували заклади які вже не працюють більше як 5 років. В Турійську є безліч гарних кафе як Едем чи Околиця.
    Якщо ж ви робите статтю, то прошу зробіть її як належить, а не як безрукий, вибачаюсь чим ображила!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Зрозумійте - це журнал, можна сказати блог! Це не газета і ніякого відношення до ЗМІ цей ресурс не має.
      Я не професійний фотограф! Я просто пробую зробити цікаві репортажі, думаю всім цікаво дивитись мої фото.

      Я вже зайобусь писати вам, що ціль моя це не обсирання сусідніх селищ, а зробити цікаві фоторепортажі. Мені начхати що у вас там красиві магазини - Корона, Люкс... Вони мені і моїм читачам не цікаві. Хай про чисті і милі для очей місця - фотографують професіонали, я таким не являюсь.

      Ви не задавали собі питання чому вже більш ніж 5 років майже в центрі селища пустує будівля? Чия вона? Чому там не зробити щось корисне для селища? І що з нею буде ще через 5 років? (віддадуть якісь секті?)

      Про транспорт да, я перегнув )) але це від браку досвіду писати такі репортажі, просто були фотографії і написав до них опис, як виявилось трохи невдалий, цікаво тільки де ви побачили хоч натяк на образу вашого транспорту? В наступних публікаціях буду писати грамотно і цікавіше.

      П.с. я приділяю увагу цікавим місцям, а не найкращим краєвидам. Мені цікаво пофотографувати колгоспи "мільйонери" - які вбила наша влада, крупні заводу - які були розграбовані нашими бандитами-чиновниками... багато місць де я хочу побувати.

      Одна з перших публікацій журналу - це про наш Нововолинський цегляний завод - http://nv-report.blogspot.com/2012/06/blog-post_707.html

      Видалити
  11. Автор молодець! Для нас ці фото не новина, ми привикли і не звиртаємо на це увагу. Потрібно продовжувати в такому ж дусі, у нас є ще дуже багато цікавих місць. Для любителів "красот" можна зробити додаткову фотосесію (їх у нас не так багато)

    ВідповістиВидалити
  12. я думаю що він правду опублікував, що вам Турійчанам подобається все понищане, поламане,побите?вам так подобається житти?не думаю!
    якщо б хтось один би встав і почав щось робити, чи щось на подобі то все б змінилося......ви що ні разу не задумувалися про це?якщо ні, то, раджу це зробити

    ВідповістиВидалити
  13. ну канєшнооо! вибрав самі погані місця і шо тепер?а чому ж ти самих класних місць не пофоткав?
    Турійсь кращий!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я був в Турійську. Фотографував цікаві місця, не думаю що вони самі погані.

      Видалити
  14. Дорожні знаки та розмітка це хронічна та не виліковна хвороба Турійська.Не так давно знаків які показані на фото взагалі не було,місцеві водії "по привичці" уступали дорогу, бо знали де головна.І на сьогоднішній день є ще багато подібних перехресть ,де немає знаків ,це ідеальні місця для створення автомобільних "підстав".Проте після очередного дтп знаки виростають,як гриби після дощу.
    P.S. Маємо,те,що маємо.

    ВідповістиВидалити
  15. Ну за знаки дорожнього руху повинна відповідати дорожня служба, можливо знаки у нас і обдерті, але щодо очистки доріг від снігу в зимку то дорожня служба на своєму місті у порівнянні з іншими у сусідніх районах.

    ВідповістиВидалити
  16. Бред настоящий.. Людині немає чім зайнятись .
    Нововолинськ походи пофоткай найбридкіші місця їх тут хватає. І люди в Турійську набагато добріші ніж в Нововолинську .Молодьож спокійніша, Правоохоронні органи так само а в Нововолинську з цим всім робиться бардак .знайшов блять до чього придертись до знаків .. І знайшли шо рівняти Нововолинськ Шахтарський город який на тому і розстроївся +30-ти км зона до Польщі,=) і простий Турійськ який сам по собі.. Карочє є багато про шо писати але смисла 0. Автор туман самий настоящий..

    ВідповістиВидалити
  17. Турійська районна рада. Пластикові вікна поставили тільки на другий поверх. Шановний журналісте доводимо до вашого відома шо на другому поверсі знаходиться Турійська районна держанва адміністрація )))

    ВідповістиВидалити
  18. А мені мій Турійськ подобається. А руїни в нас по всій Ураїні.

    ВідповістиВидалити